top of page

מה הייתי עושה לו הייתי מפחדת מקורונה?


שלום,

כן, אני מאלה שלא מוטרדים מהוירוס הדנדש בדיוק כמו שמעולם לא פחדתי משפעת או מחלה ויראלית אחרת.

אני מאמינה באמונה שלמה שגוף בריא יכול עליהם.

כן, הייתי חייבת לכתוב על ההתחלה שבכל הנאמר כאן אני מתייחסת לאנשים בריאים שלא נמצאים בקבוצת סיכון.


ובכל זאת, היום, בתחילת חודש מרץ 2020 כשכל העולם בהיסטריה, מה יכול אדם סביר לעשות כדי לא להידבק?

  1. תאכלו טוב. בלי שטויות, ממתקים, אוכל מעובד, קמח לבן, מוצרי חלב פרה. כן, אתם, הילדים שלכם, המתבגרים שלכם. כולם. כן אפשר להוציא ממתקים משגרת חיים של ילד. בטח אם כרגע חוששים לתפקוד מערכת החיסון שלו. כל המזונות (אם אפשר לקרוא להם כך) המוזכרים לעיל מחלישים את מערכת החיסון שלנו, מאתגרים אותה על ריק. אתם יודעים, זה כמו צבא. אם אתם רוצים שתהיה שמירה טובה ויעילה על גבולות המדינה, על תבזבזו את המשאבים שלו על ענייני בטחון פנים.

  2. תשנו טוב. שינה טובה היא תהליך של דה-טוקסיפיקציה (ניקוי רעלים). במהלך השינה המוח שלנו מתנקה מכל החומרים הרעילים שמצטברים בו, מערכת הלימפה שלנו מנקזת פסולת החוצה, הדם שלנו עובר טיהור. הקפידו לישון לפחות 6 שעות שינה בלילה עם עדיפות ל-8. מה שחשוב שתרגישו רעננים כשאתם קמים בבוקר.

  3. תדאגו למלאי של תוסף ויטמין C. אם אתם אוכלים טוב (ראו סעיף 1) ומקפידים על כמות נאותה של ירקות ופירות טריים, אתם צורכים ויטמין C שאמור לספק את גופכם. אם אתם מתחילים להרגיש את סימני השפעת הראשונים (קורונה או לא קורונה), תתחילו לקחת ויטמין סי בתוסף. מבוגרים יכולים להגיע עד 10 גרם ביום, ילדים קטנים 1-2 גרם. יש אנשי מקצוע שממליצים לתסף בויטמין C גם ללא הופעת תסמיני מחלה אך גישה זו לא מוכחת מדעית ואני לא בעדה, בהנחה שהתזונה מאוזנת ומספקת את כמות הויטמינים הנדרשים.

  4. תכשירים בהם הייתי מצטיידת אם הייתי רוצה בכל זאת לחזק את הגוף: צמחי מרפא לחיזוק חיסוני, תערובת שמנים לאמבט לחיזוק חיסוני.

  5. והנה השוס הגדול – תרומתי הצנועה לבלימת התפשטות הקורונה: תרסיס למניעת הדבקה. אחד לכל בן משפחה. אפשר לרסס בכל חלל כדי למנוע מכל וירוס שמפחיד אתכם להתיישב דווקא עליכם.

ולסיום, משפט המחץ שאני אומרת לפחות כמה פעמים ביום בתקופה האחרונה, בכל פעם ששואלים אותי את דעתי על קורונה: אין משהו שאכיניצאה* טובה לא לוקחת.

* אכיניצאה היא צמח מרפא שמקורו בצפון אמריקה הידוע כנוגד זיהומים שונים ובאופן ספציפי יעיל לטיפול במחלות ויראליות והמרצת מערכת חיסון.

bottom of page