top of page

מה עושים עם עור יבש בחורף


אז מה עושים עם יובש?

הנה הגיעה העונה...

לחיים אדומות, כפות ידיים מתבקעות, שפתיים דואבות, יובש כללי.

המון אנשים סובלים, גדולים, קטנים וקטנים מאד.

מה עושים כדי לעבור את תקופת היובש בשלום?

  1. שותים. כליטר וחצי עד שניים של מים ביום. שכבות העור העמוקות שלנו מקבלות הזנה ולחות דרך מחזור הדם. אם הגוף כולו לא מיובש, אין סיבה שהעור יתייבש

  2. אוכלים מזונות מלחלחים כמו גריסים, במיה, שיבולת שועל, זרעי צ'יה

  3. לא משתשים בוזלין!!!!!!!!! וזלין הוא תוצר נפט. כל מה שהו יודע לעשות זה לתת אשליית לחות מידית, לסתום את נקבוביות העור ולמנוע ממנו הזנה נאותה לאורך זמן. במילים אחרות, השימוש בוזלין ממכר ומחמיר את מצב היובש עם הזמן. אגב מוצרי טיפוח אחרים על בסיס כימי יעשו אפקט דומה. דוגמא מעולה היא שפתוני לחות למיניהם. ממליצה להיזהר ולתרחק.

  4. זה הולך להפתיע את חלקכם – לא משתמשים בשמן קוקוס. שמן קוקוס מכיל חומצות שומן רוויות ויכולות הספיגה שלו מצומצמות. ההיפך, הוא בעל אפק סופח ומקציף. אל תבינו לא נכון, שמן קוקוס מעולה לעור, פשוט לא כמחזיר לחות. בו נשתמש למטרות אחרות כמו לייצור נרות רקטליים ווגינליים, טיפול בקשקשים ובעיות קרקפת אחרות ועוד.

  5. אז מה כן מורחים על העור? שמנים טבעיים בעלי יכולת חדירות גבוהה שמצליחים להגיע עד לשכבות העמוקות של העור בשילוב שמנים אתריים משקמים ומלחלחים. לדוגמא, שמן שקדים, שמן שומשום, חמאת שיאה, שמן מקדמיה, שמן נבט חיטה. שמנים אתריים שישרתו אותנו בטיפול ביובש הם לבנדר, פצ'ולי, קמומיל, גרניום, ורד, נרולי.

  6. מומלץ להכין משחה טיפולית שומנית על בסיס חומרים שהוזכרו לעיל ולהשתמש בה על בסיס קבוע בכל אזורי היובש. ניתן למרוח לפי צורך, מספר פעמים ביום למשך כל העונה היבשה. לא לחשוש מעודף שומניות כי כל השמנים שהוזכרו נספגים ביעילות

  7. לשפתיים כדאי להכין תכשיר ייחודי – שפתון טבעי – מבוסס על שיאה, אחד מהשמנים הטיפוליים המלחלחים, ויטמין E ומעט מאד שמנים אתריים רק כדי שיהיה לשפתון ריח נעים (נניח וניל).

לכל שאלה, התייעצות או רכישה של תכשירים לטיפול ביובש

מוזמנים ליצור קשר 054-7885070

bottom of page